Ja må hon leva...

min älskade, fina, underbara Annica som fyllde år igår.
De finns ingen annnan som hon och de finns så mycket att skriva om henne så jag skulle kunna skriva en hel bok.
De har jag inte tid med nu, men jag ska göra de en dag.
Jag är bara så glad att hon vill vara min älskade vän & hon kommer föralltid vara det.
Vi delar på tystnad, glädje & motgångar














Födelsedagen firade vi tillsammans med Magnus, Samir & Tessan på en grek på söder.

Dag två den här veckan som jag gick från jobbet kl 19.30, kul liv ;).
Tur att jag älskar mitt jobb.
Idag hade MEJA bakat kladdkakemuffins till fikat, då älskar jag jobbet ännu mer
Natti Natti

Puss och Hej Då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0