Fredagsmys

på hög nivå är de här ikväll! De ligger lätt på min top 10 lista i livet =).
Började med att åka & handla för att fylla vårat totalt helt tomma kylskåp & sen laga Calles recept på pickipicki http://www.pickipicki.se/2009/01/kramig-pasta-med-adelost-och-kraftstjartar/, lite modifierad med bla lite paprika & championer.
Nu sitter jag uppkrupen i soffan med myskläder, godis,
idol,
två nya tidningar
& farmville.

Kärlekstema ikväll på idol, de gillar jag, jag får en såndär varm känsla i kroppen, lite tårar i ögonvrån & ett konstant leende- alla är så fina & sjunger så fint.

Uppdatering från veckan kommer imorrn. Nu ska jag fortsätta njuta.

Puss och HejDå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0