Vilket sappande de blev

Sitter i soffan helt slut efter en hård måndag. Skönt slut efter träningen och men heeelt slut slut efter att ha släckt lampan kl kvart i ett igår.-Ingen bra start på nya veckan men de ska nog styra upp sig, idag blir de sovdags i Tid.

Åt som vanligt mitt ägg och mina två makrillsmackor efter träningen (jag vet de luktar f-n men de är så sjukt gott) när jag kom hem. Sen duscha och laga lite matlåda innan jag kura upp mig här i soffa.
Jag har fortfarande inte riktigt fattat de än, jag är hemma kl 19.00 istället för kl 21.30 som förr på måndagar, så nu hinner jag tom. kolla på tv och idag vart det ett himlans sappande runt 20-21, de var ju bra saker att se på massa kanaler.
Simon & Thomas, Familjen annorlunda eller kommer inte ihåg vad de heter, men handlar om svenska guider i Phuket.

Jag fastnade mest i "familjen annorlunda", vilka underbara männinskor, jag tycker dom är helt fantastiska! 10 barn men ändå så mycke kärlek och glädje.

Som sagt läggdags i tid och om de ska kunna uppfyllas så blir de bums i säg nu!





Puss & HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0