Tingaling Tingaling

Helgen redan slut-igen!
Den har varit bra-som vanligt!

I lördags vart äntligen min och Jennys shoppingdag av . Vi han med både de ena och de andra,vi var bla inne i Mathilde i pk huset och där hade vi nog både kunnat göra av med både en och två månadslöner. Dom har så himla mycket fint!!! Men de kostar mer än där efter. 
 
De vart lite av varje    och så en god lunch  innan de var dags att dra sig hemmåt för att se Robinson och jag vet vad du gjorde förra lördagen- en riktig tv kväll-myyys!

Idag stod lite av varje på schemat och dagen avslutades med en sväng till tattargallerian (får man säga så?) för lite bio - "Män som hatar kvinnor". Den var så bra, ett tecken på att en film är bra tycker jag är när man berörs eller gråter- antingen av sorg eller av glädje-de gjorde jag.

Jag han köpa två par jeans och tre par tröjor innan också så de vart en riktig shoppinghelg.-  jag är nöjd.

Nu ska jag fortsätta titta på Beck, som jag också lyckades gråta till idag-de var så sorgligt att Margareta dog =( .

Puss & Hej Då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0