SöndagsBloggerskan

Lite snabbare den här gången.
Ska försöka gå från en dag i månaden till en dag i veckan, jag tror jag ska bli en söndagsbloggare, de är väl en bra dag att blogga på.
Så slipper inläggen bli så långa som de förra =).  

Den här veckan har varit skön, ingen födelsedag att fira och inga andra speciella saker heller.
I måndags, onsdags  var de som vanligt träning efter jobbet, nya passet har kommit nu.
Tror de är nr 69. Jag tyckte de var Bra =), så de känns kul. Ungefär lika tungt eller lätt, vad man nu vill =), som de förra.
Så den här månaden ska jag försöka öka lite på vikterna.
Just nu har jag dom här vikterna på stången:
Ben: 42kg
Bröst:20kg
Rygg:22kg
Triceps:15kg
Biceps:12kg
Axlar:10kg
Utfall: 15kg
Fårse vad jag har i slutet av de här passet, jag ska komma ihåg och jämföra då och hoppas på att de iallfall är lite mer =).   

Fika med Lotta efter jobbet i Tisdags , dålig på att komma ihåg kameran, ska bli bättre på de inför nästa vecka.

I Torsdags hände inte mycke, var till sollentuna en snabbis bara.  

Fredags var vi kattvakt till Tia och Biggo-sötisarna!
Gald att de var fredag:
Och fredagsmyste med att bla. kolla på Let´s dance, nu har jag ännu en anleding att hålla på Magnus, inte nog med att han är en äkta Östgöte ;) han är ju så himla goo och mjuk (eller haha nja de är väl fel att säga men ni fattar ).

I Lördags var de storstädning för hela slanten, tråkigt värre men skönt när de är gjort. Hitta dom här utspridda i lägenheten: 
Känns som mitt läppglansberoende börjar gå till lite överdrift.  

Skulle även baka ett valnötsbröd som jag hitta i mitt senaste fynd.
Jag läser inte "vanliga" böcker, men jag älskar kokböcker och sånt så jag fynda två böcker på bokrean, en på coop och en på adlibris. Himla nöjd =).
"Under ett valnötsträd" är jättefin,den rekomenderar jag verkligen till den som gillar receptböcker.
 
Valnötsbrödet gick väldigt bra fram tills gräddningen, jag glömde ställa in alarm på ugnen och då gick de som de gick, TYPISKT inte första gången heller. De vart svart.
Så inge kort på de inte, men jag ska göra ett nytt i veckan och då ska jag fasen ställa in alla alarm som finns här hemme och då ska ni få se en liten bild.

Sen bänkning framför melodifestivalen tillsammans med Sofie och Robban, är inget stort fan av melodifestivalen längre, men har inget emot att titta på de heller och om inte annat så är de kul att titta på allas kläder och konstiga grejjer dom har för sig =).

Idag kom Joel och Lotta och hälsa på-måste bli mycke oftare! Prata för mycket så jag glömde ta kort igen, men som sagt de ska bli bättring.
De fick vara försökskaniner till ett recept i de andra fyndet,  kladdkaka med Lime smak.
Jag tycker inte den var så god men dom övriga tre gilla den så den får en 3a av 5.

Ikväll laga vi en av mina favortiträtter- Pasta med vin&skaldjursås- den är så jättegod! Så nu är jag proppmätt för jag åt på tok för mycke.     

Nej nu lär jag sluta innan hela Beck är slut.

Puss & Hej Då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0