Lätt Lurad

Jag är så lättlurad och går på de varje gång, men de är ju nästan gratis och jag köper ändå tidningar till förbannelse till styckpris så då kan jag lika gärna skicka in den här lappen så får jag ju två fina pressenter också =)

De värsta är att jag går i fällan som dom vill att man ska göra, jag glömmer att säga upp prenumerationen som automatiskt rullar igång, men den här gången Ska jag komma ihåg de!
Ett tag damp de ner 5 olika tidningar, idag är de fasiskt bara en, jag sa upp dom andra när jag flytta.
En annan gång får ni veta vilken min absuoluta favorit är som jag tror jag kommer prenumenera på hela livet ut =). 

Idag såg jag att det kommit en ny doft ifrån DKNY: Fresch Blossom
Jag älskar DKNY "äpplena", har både den röda och den gröna, tycker bäst om den röda. Vart besviken på de lila äpplet, tyckte inte de lukta gott så de köpte jag aldrig. Men nu blir de till att ila iväg till åhlens och lukta på de nya rosa fina äpplet och förhoppningsvis luktar de gott så jag får köpa de till min parfymsamling som befinner sig i badrummet.

Gjorde ett nytt försök med valnötsbrödet idag -mormor varning på mig- jag vet, men tänk på att jag faktiskt fyllde kärring för ett par veckor sedan. Dessutom käräks jag vid brödhyllan i affären, jag tycker inte om ett enda bröd där längre.
Här är bilden jag utlovade:

Idag kom solen fram en sväng i storstan och man kände att den faktiskt var lite ljummen tom- om tre veckor är de påsk och då är de VÅR enligt mig- tre veckor bara -  vad underbart de låter!

Puss & Hej Då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0