Semester

De går ett lyckorus genom hela min kropp, om och om igen
Äntligen äntligen äntligen är den här.
Tidsperioden som alla pratar om, 
som gör att man orkar kämpa hela vintern,
som man lever för,
som gör att man kan sväva iväg i tankarna och bara få en att känna värme och lycka mitt i mörkaste november,
som ger en mer glädje, lycka och kärlek än något annat
som gör en att känna sig vackrare än någon annan gång
som ger en energi och ork
som ger en tid att umgås med nära och kära
som får oss att kopla av och njuta av livet
som säger att de är ok att äta glass varenda dag
jag kan fortsätta i alla tider...
Välkommen Älskade Semster!

                                                   


Den firades in med några drinkar & några glas vin för mycke. Jag har mått bättre än så här vill jag påstå,jag känner mig som en urvriden trasa, men vad gör väl de.... jag har aldrig varit så glad över huvudvärk och illamående .... !!

Idag har de alltså varit en dag i mestadels liggande position för min del. Frukost kl 13.30, fick privatchaffis för jag kände att min kropp inte var i körnings skick, plåga mig iväg & köpte tapeter till rökerit, höll på att kräkas i bilen, vidare till thaien och bäställde mat, hem till Annica & försökte få i mig maten, gick igenom gårdagen & uppdatera Ronny om kvällen, hämta grejjerna & in i bilen igen, höll på att kräkas igen, till hemköp & sen hem igen & kröp upp i soffan för att stanna här.

Annica- Vickans- Cafet, de va en superbo kväll!
Träffa Niklas på cafet och han var nykter så jag undrar vad han tänkte om mig igår när jag stank fyllekärring & prata i 280 en hel kväll, vi får väl se om han hör av sig till Ronny någe mer ;). 
Aja nångång måste man ju även leva upp till sina mindra roliga smeknamn som tillexempel Svampen!
          
           
            
            

                    
            
            
          

            

Jag hoppas tapeterna blir bra. Självklart fastnade jag för en Nina Campbell tapet som kosta 800 spänn/rulle. Så jättefin, men för en gångs skull tog jag fram de sunda förnuftet & insåg mot min vilja att de var lite för dyrt att lägga ner 2400:- på tapeterna i vardagsrummet som vi är i max 1 månad/år. De svåra är när man har fastnat för en sak så är de svårt att se någe annat & tycka de blir lika bra. Jag hitta en tapet som var ok och bestämde mig för den 255:-/rulle, men de kommer inte bli lika fint som de hade blivit med den för 800.
  
Nina C vs Duro

Duna nu, natti natti

Puss & HejDå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0