Nu är glada julen slut

fast julegranen dansas inte riktigt ut än.
Men vi är iaf hemma igen efter en toppen jul i ett snöigt västmanland.
Utvilade, fullproppade med mat & godis, fullproppade med skratt & fullproppade med kärlek.
Jag älskar julen och jag älskar att ha fått rida tre dagar i rad - Oplogat & lössnö= LOVELY.








mitt i allt knackade de på dörren & där stog tomten, vem kunde tro att de skulle dyka upp en sån hemma hos oss... haha men de gjorde de, med ett paket tom. =)








Första juldagen sen jag vet inte hur länge som de inte blev GM, jag tog mig inte ens in till stan, jag sakna de ingenting de va bara skönt, jag tror jag ska börja göra de till en tradition ist=).

Jag fick så många fina julklappar.
Av Ronny fick jag en sånhär:
en wake up light, han är så söt, allt för att försöka få bukt på mina mornar som jag fortfarande har som ett av de värsta problemen i livet. Jag fattar inte hur man gör för att gå upp när klockan ringer innan kl 6, de går inte helt själv, varenda jäkla dag är de lika dant, klockan ringer halv 6 & jag kan inte komma upp förän kl 6.10, men nu så jäklars ska de väl kanske gå, jag hoppas hoppas de.

Så fick jag de jag hade önskat mig allra mest, ett helt år pernumeation på den här:
nu ska jag bli proffs ;)

av mamma & pappa fick jag bla. de här:
och några sånna här& biobiljetter, kläder, presentkort, halsband, ett överfallslarm =) av brorsan...
Snart är de dags för jobb igen =(, jag vill bara vara ledig som alla andra ska vara, men jag lär jobba & snart är de nyår =) , de ser jag jättemycke fram emot & så kommer Z hem imorrn & så ska vi fira lite mer jul i Bålsta & så blir de en vända på stan med Annica så de känns ok ändå, dessutom har jag min semester kvar till sen =).


Puss & HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0