Lyckan....

...varade i ungefär 7 minuter.... jag åkte till Barkarby för att hämta ut min lagade kamera idag. Kom in till seviceavdelningen och jag fick en ny för de hade brist på reservdelar till min gamla & jag fick precis den modellen jag ville ha, överlycklig hoppade jag därifrån, ca 7 minuter senare kliver jag innan för dörren här hemma, letar på min gamla laddare & upptäcker att de nya batteriet inte passar i den gamla laddaren. Då slår de mig även att jag inte fick en kartong till kameran, inte en bruksanvisning & inga sladdar... Hur tänkte dem då?
Så nu sitter jag här med en sprillans ny fin Canon Ixus som jag ens inte kan änvända =( åh =(, tur att jag har min svarta älskling & tur att vi har Blixten & tur att de inte är så långt till Barkarby så jag kan åka tillbaka på torsdag & gnälla lite på dem ;).



Igår hade vi julmys med Meja & Daniel här hemma, skaldjurslasange(inte så juligt), glögg, lussebulle bullar, pepparkaksmuffins & julgodis (mycke mer juligt), jag har kommit i riktig julstämning, bara snön som fattas! 

  

Imorrn ska jag på ett riktigt hemligt mission.....får se vad de kanske kan leda till ... =)

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0