Lucia

Idag är de Lucia & lagom till de kom äntligen den fösta snön!
Hoppas hoppas att de kan bli lite kallare nu och att de blir en jul, jag tror de =)!!

I fredags tog jag tåget direkt efter jobbet ner till mormor & Norrköping. Efter bara de första steget fram mot spårvagnen kännde jag bara ett underbart välmående, jag älskar Norrköping på så många sätt & vis. O jag kan sakna stan så jag dör ibland, vill bara tillbaka. Lika mycke kan jag sakna västmanland ibland men nu bor jag typ mitt emellan & de är himla bra de också & jag har ju möjlighetatt besöka de båda ställen iprincip precis när jag vill.
Jag & mormor åt paj, drack vin & drack glögg & kolla på finalen av idol & fredagen började precis som jag ville -ERIK VANN =)! Skam hade de varit annars!

Lördag- gick mormor & jag på stan, handla första julklapparna =), åt på thai-mummselili

 & sen frammåt kvällen kom Thesen♥ & hämta upp med för en jättebra kväll i vilbergen med tacos & vin & glögg & mys. Tänk om jag kunde få en helikopeter i julklapp så jag kunde hälsa på dig när jag ville gumman!
& Grattis till jobbet ígen! Medans vi satt innen & värmen & drack glögg så började de snöa utanför fönstret...senare var vi också utanför fönstret...
           
Söndag & Lucia, började med en promenad till kyrkogården & tände lite ljus, sen mötte jag upp farmor & tog en prommis till farbror Hansson, fick lite glögg där också innan jag & farmor gick hem till farmor & drack lite glögg där också, åt middag & snacka skit.

Nu ska jag mysa lite med Rompen framför söndagsfilmen innan de är dags att ta sig an en ny vecka, som nästan är den sista veckan innan jul =).

Sanka Lucia, hoppas ni haft en mysig en!

Puss & HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0