Dan före dan

Dag 1 av fem lediga.
Jag har tvättat, slagit in alla julklappar, städat av lghten och nästan packat klart.
Snart bär de av till västmanland för julfirande med hela tjocka släkten-1, smala släkten skulle hag hellre
kalla de, vi är 6pers inkl familj +2 respektive =).

Idag tänker jag lite extra på morfar som har sin födelsedag idag..jag tror graven stårålar ute i Jonsberg & att de
allra finsate snöflingorna har landat där.

Å Zandra, jag är så stolt, du är bäst gumman, fy fan va bra du är. Jag kan inte säga de bättre än vad Tina gör:
You are Simply The Best!



Puss och HejDå

Kommentarer
Postat av: Z

Åh, tack gumman vad rörd jag blir!

Snart kommer jag hem! :)

2009-12-26 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0