4e Advent

Julfesten i fredags var riktigt bra =), den började fem & jag hade trott att jag skulle orka stanna till max halv 10, jag hade fel- kl 2 var jag hemma. Gud va vi dansa & hade skoj. Allting var på jobbet & upplagt på tre plan. Började med glöggmingel på plan 14, sen vidare till plan 3 för julbord därefter vidare till plan 2 med fri bar och liveband.
              

De bästa av allt var nog ändå att få veta att N.Y resan är bokad =)!! I maj bär de av i 4 dagar, vi ska bo på manhattan, 45s street.
 
Våran julklapp av jobbet var valfri aktivitet i N.Y, så jag har valt flyga helikopter över stan =).
De ska bli så jädrans kul, jag längtar ihjäl mig redan nu.

I va jag med Annica till Ikea, hon shoppa grejjer till nya hemmet... de va snöstorm & svinkallt & vi stog i 45 minuter & försökte få in en tavla i bilen, vi prova allt, alla vinklar,alla sätt, allt, men de gick inte, vi skratta så vi höll på att dö & grät nästan också för den delen, sen gav vi upp & ringde hennes svärfar som fick komma med stora bilen & köra hem den. Sen hämta vi den nya kärleken, åt vi grek & gjorde snöänglar, fika lussebullar, lekte med Elvis & kolla på bröllopsduellen & jag glömde ta med mig kameran =(.

Idag har jag varit sådär huslig igen, gjort tomtegröt & bakat 3 sorters julbröd. De luktar jul i hela lghten & tittar man ut genom fönstret så är de bara snö & snö & snö--- I LOVE IT.
Bara två arbetsdagar kvar nu, Underbart. Jag längtar efter mamma & pappa, hästarna & västmanland!

Nu ska jag fortsätta kolla på Blood Diamond innan de är sängdags.

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0