Hoppsan Hejsan

...så det kan gå. Jag som blev så himla duktik där under en veckan och skrev som aldrig förr nästan varje dag, men de vara ju inte länge.
De har varit fullt ös 24timmar/dygn under en måndas tid nu, har inte haft en minut övers för att skriva blogg eller datorn överhuvud taget.
Men lite kort har jag allt hunnit tagit så jag ska försöka at sammanfatta den gångna månaden i bilder... för som vi har hört så många gånger: "En bild säger mer än tusen ord" och de stämmer ju!



Älskade Bönan kom hem från Thailand, kärare än aldrig förr och så mycket att prata om så vi tillbringade en kväll tillsammans i Sollentuna, Barkarby och i bilen för uppdatering om allt här hemma och en raportering om de två händelserika veckorna på andra sidan jorden!



Ett riktigt kärt återsende, en av bästa barndomsvännerna och inte träffats på nästan 5år.
De va längesen 4 timmar gick så fort och till nästa återseende lär de inte ta 5 år =).


Jenny hängde också på en sväng =)



Efter en prommis till jakan och tillbax vart de älsklingssallade- muuuummms

 
Middag och spelkväll med S & R + en MojjePojkvän



Första träffen med nya familjemedlemmen.
Bönan är lycklig - Flummy är dubbel lycklig



Pluspoäng när man är med på Lips ;)



Ponus fyller 1år



Storasyster och Niclas är med på kalaset

     



GRILL PREMIÄR =)



En söndag med Melissa på IKEA.
Melissa var i stora shoppingtagen, jag köpte lite filtar och krams till Ballen så snart är de dags...



Äntligen fick jag träffa mitt Hjärta, fira hennes födelsedag, kramas, umgås och skaratta
Värdens bästa skärtorsdag!













    

Sen vart de Påsk på riktigt och de bar norr ut
Jag fick ett bamsestort ägg av Skrutten fullt med cashewnötter -han vet han!






Jameson njuter av solen
















Privat Chaffis till Metropolen för en utekväll



























Så Jäkla rolig kväll =)!!!!


Får hjälp med putsning















Hemma igen och trötta efter en underbar påsk!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0