Grattis Älskade Mamma Majsan!

I lördags fyllde min älskade mamma år så jag tog Blixten och dundra upp till västmanland och för att fira den stora dagen!

  











De vart tårtkalas med pressentöppning i Trädgården på förmiddagen, hoppning i bara t-shirt på dagen och grillningfest på kvällen. 
Vilken underbar dag vi hade, de är nog första året som jag kan minnas att vi satt ute och firade mammas födelsedag =)!


Pressenterna: T-shirt, Öonskugga +hårgrejjer




Passade på att köpa lite åt mig sjölv också, hamnade på skopunkten igen vilket var lika med 3 par nya skor igen


Söndags färgade jag håret på mamma sen var de dags att ge sig hemmåt igen, grillning med Lotta och Joel stog på schemat för kvällen. Mycket trevligt!




Sovdags nu

Puss & HejDå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0